E-post: info@gladservice.se
Flyttservice - Städning - Renovering
Öppet: 07:00 - 21:00

FAQ - Vanliga frågor

Vi har sammanställt de vanligaste frågorna för att göra det lättare för dig att hitta svaren du söker. Om du har andra frågor är du välkommen att kontakta oss via e-post: info@gladservice.se eller ringa till oss på telefon: 0793-403 413

Flyttjänster:

Vad kostar det?

Du hittar exempel på kostnader på sidan priser. För att ge dig en exakt prisuppgift behöver du fylla i bokningsformuläret.

Hur långt i förväg måste jag boka?

Ju tidigare du bokar desto bättre chans att vi kan anpassa tiden efter dina önskemål. För bokning online behöver du boka senast 5 arbetsdagar innan önskat flyttdatum.

Måste jag packa allt själv?

Självklart kan vi hjälpa dig med packningen om du vill. Fyll i dina önskemål i bokningsformuläret så löser vi resten.

Är mitt bohag försäkrat under flytten?

Javisst, vi har försäkringar som täcker alla oförutsedda händelser om olyckan skulle vara framme.

Flyttar ni även piano och andra tunga saker?

Vi flyttar allt som normalt förekommer i ett hem, även piano och frysbox. Dock kan vissa avgifter tillkomma för mycket stora eller tunga saker.

Kan jag låna flyttkartonger?

Du kan köpa flyttkartonger av oss eller använda egna kartonger som är lämpliga för ändamålet. Om du använder egna kartonger rekommenderar vi att du kontrollerar hållbarhet och kvalitet så att inget blir skadat under flytten.